Aceasta solutie este destinata magazinelor medii si mari, care ofera o gama diversa de produse, cu un numar ridicat de repere si cu o suprafata mare de desfasurare.
Solutia se recomanda magazinelor in care vanzarea se face de la un numar mai mare de 2 POS-uri si este structurata pe doua elemente: punctul de vanzare (frontoffice) si punctul de receptie si administrare (backoffice).
Partea de frontoffice cuprinde un numar de calculatoare PC egal cu numarul punctelor de vanzare. La fiecare statie de lucru se vor conecta:
- Imprimanta fiscala + afisaj client
- Scanner coduri de bare: manual si/sau de masa omnidirectional
- Display LCD sau LCD Touch Screen
- Tastatura
- Sertar pentru bani
Pe fiecare calculator PC se va instala programul de vanzare „Datecs POS Xecutiv”.
Partea de backoffice cuprinde: - un calculator PC utilizat ca server de date pe care se va instala baza de date a magazinului si la care se vor conecta toate statiile de lucru - un calculator PC la care se va face receptia marfii si programarea cantarelor, si pe care se instaleaza programul de gestiune si administrare a magazinului, „Xecutive Light.SQL” sau „Xecutive.SQL”.